Centrum handlowe Avenida Poznań stale się rozwija, wprowadzając nowe marki do swojej oferty, co skutecznie przyciąga klientów oraz partnerów biznesowych. Niedawno do grona najemców dołączył międzynarodowy touroperator Join UP! Polska, a perfumeria Sephora otworzyła się w nowej, odświeżonej formie.

Transformacja perfumerii Sephora

W Avenidzie, perfumeria Sephora przeszła znaczące zmiany, które miały na celu poprawę standardów obsługi i dostosowanie oferty do bieżących potrzeb klientów. Modernizacja obiektu o powierzchni 360 mkw. obejmowała wymianę posadzek, odświeżenie murali zapachowych i pielęgnacyjnych, a także modernizację zaplecza. Wprowadzono nowe meble Minis&More oraz innowacyjne rozwiązania sprzedażowe, takie jak kasy samoobsługowe. Klienci mogą teraz korzystać z MAKE UP HUB – nowoczesnej przestrzeni przeznaczonej na usługi serwisowe i warsztaty z markami. W ofercie pojawiła się również marka Charlotte Tilbury.

Debiut Join UP! Polska w Poznaniu

Join UP! Polska, dynamicznie rozwijający się touroperator, otworzył swój salon sprzedaży w Avenidzie. Firma, obecna na polskim rynku od 2022 roku, współpracuje z około 1800 biurami podróży i rozwija własną sieć punktów sprzedaży. Poznańska lokalizacja, o powierzchni 38 mkw., dołączyła do już istniejących salonów w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krośnie. Klienci mogą wybierać zarówno spośród tradycyjnych kierunków, takich jak Turcja, Egipt czy Grecja, jak i egzotycznych destynacji, takich jak Zanzibar, Madera czy wietnamska wyspa Phu Quoc.

Strategia rozwoju Avenidy

Zmiany w Avenidzie Poznań wzmacniają jej pozycję na rynku handlowym, poszerzając ofertę o cenione marki. To część szerszej strategii mającej na celu stworzenie zróżnicowanej oferty handlowo-usługowej, która odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie. Avenida Poznań jest jednym z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim. Na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni prawie 60 tysięcy mkw. mieści się około 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni. Wśród najemców znajdziemy takie marki jak HalfPrice, TKmaxx, Reserved, H&M, Sinsay, Cropp, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Mango, New Yorker, MediaMarkt, Empik, SportsDirect, Calypso oraz Lidl.

Udogodnienia dla klientów

Avenida oferuje wyjątkową przestrzeń pod nazwą Avenida Lounge, która na ponad 2000 mkw. zapewnia miejsce do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji. Dla zmotoryzowanych klientów dostępnych jest 1500 miejsc parkingowych z godzinnym darmowym parkowaniem oraz bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum jest dogodnie położone tuż obok poznańskich dworców kolejowego i autobusowego.

Jeśli jesteś zainteresowany najnowszymi trendami w handlu detalicznym lub chcesz nawiązać kontakt z najemcami i wynajmującymi centra handlowe, warto skorzystać z bezpłatnego newslettera, który dociera do ponad 7000 czytelników. Ponadto, uczestnictwo w SCF (Shopping Center Forum) zapewnia dodatkowe korzyści, takie jak bezpłatna wysyłka dla najemców powierzchni handlowej.