Gmina Stęszew ogłosiła rekrutację na stanowisko w dziale infrastruktury drogowej. To wyjątkowa szansa dla osób pragnących rozwijać się zawodowo w tej branży, łącząc umiejętności techniczne z organizacyjnymi i administracyjnymi. Nowy pracownik będzie odgrywał kluczową rolę w zarządzaniu infrastrukturą drogową na terenie gminy.

Wymagania dla kandydatów

Aplikanci muszą posiadać polskie obywatelstwo, zdolność do czynności prawnych oraz nie mogą być karani za przestępstwa umyślne. Istotnym wymogiem jest nieposzlakowana opinia. Kandydaci powinni legitymować się wykształceniem średnim technicznym lub wyższym w dziedzinie drogownictwa czy budownictwa, a także znać przepisy dotyczące dróg publicznych i samorządu gminnego. Wymagana jest umiejętność pracy zespołowej i komunikacji, a także znajomość prawa budowlanego i administracyjnego. Prawo jazdy kategorii B i własny samochód są również niezbędne, podobnie jak umiejętność obsługi komputera i oprogramowania biurowego.

Atuty kandydatów

Dodatkowe doświadczenie na podobnym stanowisku, kreatywność oraz wysoka kultura osobista mogą być dużym atutem. Gmina ceni również zdolność do samodzielnego działania, dyscyplinę oraz punktualność.

Kluczowe obowiązki

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie i ochronę dróg gminnych, kontrolę ich stanu technicznego, organizację przeglądów oraz współpracę z jednostkami drogowymi. Do zadań należy także nadzór nad oznakowaniem dróg, organizacja ruchu i zarządzanie zimowym utrzymaniem dróg. Pracownik będzie również zatwierdzał decyzje dotyczące zajęcia pasa drogowego i koordynował projekty infrastrukturalne.

Dokumentacja aplikacyjna

Chętni do podjęcia pracy powinni złożyć komplet dokumentów, w tym CV, list motywacyjny, oświadczenia o niekaralności, dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz referencje. Do aplikacji należy dołączyć również aktualne oświadczenie o stanie zdrowia.

Warunki zatrudnienia

Praca oferowana jest w Urzędzie Miejskim Gminy Stęszew przy ul. Poznańskiej 11 i odbywa się na pełen etat. Godziny pracy są elastyczne w poniedziałki (od 8:00 do 16:00 lub 17:00) oraz stałe od wtorku do piątku (7:00-15:00). Termin składania zgłoszeń upływa 3 grudnia 2025 r., a aplikacje można dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw dróg”.

Rekrutacja nadzorowana jest przez burmistrza Włodzimierza Pinczaka, a wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.

Źródło: facebook.com/GminaSteszew